Sabtu, 22 Oktober 2011

Emm...hari yang membosankan sementara menunggu jam 1pm...Kebiasaannya time2 nie dah kuar pegi site nie...dalam 1-2 jam dah boleh balik rumah...Hari nie bos aku tak masuk keja kaki bengkak,tah malam semalam apa yang dibuatnya...Citer pasal site, semalam nak dijadikan citer tiba2 satu bunyi kuat aku dengar kat area bawah condo site yang aku keja.Aku tengok batu bata dan simen dah bertaburan.So..aku pun turun nak tengok apa yang berlaku.. diantara batu bata dan simen yang jatuh dari tingkat berapa tah ada satu workes yang kena.Masyaallah..terkejut dibuatnya...Apa lagi cepat2 angkat terus bawa kat hospital.Bayangankan berat batu bata dan simen hampir 2tan...Macam2 leh terjadi,tetapi dengan kuasa Allah workes nie berjaya diselamatkan.Tapi tangan dan kaki patah.Rasa2nye dalam 6bulan gak nak recovery tu..Inilah kebersaran kuasa Allah yang ditunjukkan kepada kita dimuka bumi ini.Dan inilah pengalaman aku yang paling hebat yang pernah aku saksikan...Subhanaallah....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan